Další prvenství RBP za on-line komunikaci 23. listopadu 2021
a druhé místo pro „213“ v kategorii nákladů na preventivní péči v roce 2020.
Zdravotní pojišťovna RBP boduje za on-line komunikaci už podruhé za sebou. Po vítězství v soutěži WebTop100 obhájila prvenství v této kategorii i v rámci 7. ročníku celostátního projektu „Zdravotní pojišťovna roku 2021“. Na pomyslném prvním stupínku letos vystřídala VZP.
„Tento rok nám ukázal, že on-line komunikace zdravotních pojišťoven je čím dál tím důležitější. V době, kdy většinu informací čerpáme z internetu, je zásadní, aby byly nemocnice i pojišťovny schopny s pacienty komunikovat moderně, vstřícně a zároveň jednoduše, což ocení zejména lidé v pokročilém věku,“ říká zakladatel HealthCare Institute Daniel Vavřina.
„Je pro mě velmi potěšitelné, že RBP v tomto celostátním projektu obstála i v další kategorii – „Náklady na preventivní péči v roce 2020“. Svědčí to o jednom, že programům a projektům na prevenci a zkvalitňování dostupnosti zdravotní péče pro naše pojištěnce věnujeme v RBP maximální pozornost. Jsem přesvědčen o tom, že právě tím se výrazně odlišujeme od aktivit jiných zdravotních pojišťoven, které u nás působí," uvedl v reakci výkonný ředitel RBP Antonín Klimša.
Cílem projektu Zdravotní pojišťovna roku je zvýšení kvality poskytovaného servisu pojišťoven jejich klientům prostřednictvím vzájemného porovnávání služeb, které nabízejí, poskytnutí uceleného obrazu o tomto trhu a pomoc se snadněji zorientovat v produktech a službách, které zdravotní pojišťovny nabízejí.