Podpora my213 - test
Vážení uživatelé služeb my213,
níže naleznete přehledně seřazené životní situace (návody), které Vám pomohou se seznámit s našimi online službami my213. Kromě uvedených návodů jsme pro Vás připravili také jednoduchá instruktážní videa. V případě, že máte technický problém, který Vám nepomohly vyřešit ani naše návody, neváhejte kontaktovat naši technickou podporu.
Pojištěnci
Registrace a propojování účtů
Poradíme Vám jak se zaregistrovat do nového my213 nebo jak si propojit účet svého dítěte či babičky.
Čerpání a převody (slučování) bonusů
Poradíme Vám jak požádat o příspěvek, případně jak požádat za své dítě či babičku. Stejně tak se zde dozvíte vše o převodech a slučování limitů.
Firmy a zaměstnavatelé
Registrace a propojování firemních účtů
...
Zpracování firemní agendy
...
Video návody
Registrace, bonusy a prevence
- Jak postupovat při nové registraci?
- Jak naskenovat a poslat dokumenty?
- Jak připojit pod svou správu jiného klienta?
- Jak zažádat o proplacení příspěvků?
- Jak převést příspěvek na účet jiného klienta?
Firmy a zaměstnavatelé
- Jak podat hromadné oznámení zaměstnavatele?
- Jak podat avízo?
- Jak zjistit seznam zaměstnanců pojištěných u RBP?
- Jak naskenovat a poslat požadované dokumenty?
Lékaři
- Jak získá praktický lékař přehled registrovaných pojištěnců v kapitaci?
- Jak získá lékař přehled plateb vyúčtovaných RBP?
- Jak má lékař naskenovat a poslat požadované dokumenty?
Technická podpora
V případě, že jste nenalezli odpověď na Váš případný problém v uvedených návodech, neváhejte kontaktovat naši technickou podporu: