Lékař na telefonu
Telefonní kontakt: 840 111 245
Co s lékařem na telefonu vyřídíte
Služba Lékař na telefonu je určena pro dospělé jako alternativní možnost pro řešení akutních zdravotních problémů v případě, že Váš praktický lékař není po telefonu k zastižení a nejedná se o život ohrožující stavy. Naši pojištěnci také s lékařem na telefonu konzultují příznaky nemocí, žádají vysvětlení lékařského nálezu, ověřují si správnost léčby a ptají se na složení léků a jejich účinnost. Časté jsou také dotazy na očkování a rozklíčování výsledků laboratorního vyšetření.“
„Volala jsem Lékaře na telefonu, protože mě bolela záda. Jsem v nové práci a nemohu si dovolit jít hned k lékaři. Bylo by mi to i hloupé, brát si nemocenskou. Řekla jsem si, že zkusím zavolat a uvidíme, co mi poradí,“ říká paní Petra S., která využila službu Lékař na telefonu naší pojišťovny. „Pan doktor výstižně určil diagnózu – byť i přes telefon. Velmi mě to překvapilo. Poradil mi, co zakoupit v lékárně na akutní bolest a zdůraznil, ať problémy se zády neodkládám. Nasměřoval mě na neurologii, kde jsou povinni mě ráno přednostně ošetřit. Vyřešilo to naprosto skvěle můj problém. Nemusela jsem si vzít nemocenskou a věděla jsem hned, jak postupovat.“
Základní informace
Volejte odkudkoliv z ČR za cenu běžného hovoru vašeho operátora. | |
Nepřetržitě - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. | |
Pro pojištěnce RBP. | |
K dispozici erudovaní lékaři. | |
Vyřídíte dotazy týkajících se zdraví, zdravotního stavu, nemocí a jejich příznaků, diagnostiky, prevence a léčby. |