RBP obhájila prvenství za online komunikaci 28. listopadu 2022
Zdravotní pojišťovna RBP v roce 2022 obhájila prvenství za svoji online komunikaci s klienty. V pořadí druhé ocenění získala v rámci 8. ročníku celostátního projektu „Zdravotní pojišťovna roku 2022.“
„Každý čtvrtý klient už s námi komunikuje digitálně prostřednictvím aplikace my213. K inovativním komunikačním kanálům patří i bezbariérový web, který je naprogramován speciálně tak, aby ho mohli používat lidé s tělesným či zrakovým handicapem. Jako úplně první zdravotní pojišťovna v ČR jsme začali provozovat i Virtuální pobočku RBP. Díky této službě mohou naši pojištěnci prostřednictvím videohovoru z pohodlí domova vyřídit s operátorem vše potřebné,“ uvedl v reakci na opětovně získané ocenění výkonný ředitel RBP Antonín Klimša.
Cílem projektu Zdravotní pojišťovna roku je zvýšení kvality poskytovaného servisu pojišťoven jejich klientům prostřednictvím vzájemného porovnávání služeb, které nabízejí, poskytnutí uceleného obrazu o tomto trhu a pomoc se snadněji zorientovat v produktech a službách, které zdravotní pojišťovny nabízejí.